Bestellen en betalen

Stap 1: Product(en) kiezen

Via de homepage, categoriepagina's en zoekfunctie kom je op de productpagina uit, waar je afhankelijk van het product de keuze hebt uit bijvoorbeeld de uiterlijke productcondties, kleur of type. Na het maken van je keuze(s) kun je het product toevoegen aan het winkelwagen. Alle prijzen op onze webwinkel worden inclusief btw weergegeven.

Stap 2: Winkelwagen

In het winkelwagen worden de producten overzichtelijk weergegeven en heb je de keuze om producten te verwijderen, wijzigen of toe te voegen.

Stap 3: Gegevens invoeren

Om je bestelling te kunnen bevestigen is het noodzakelijk dat je de benodigde gegevens invoert. We vragen je uitsluitend om noodzakelijke gegevens en zullen deze ook enkel gebruiken voor de afhandeling van je bestelling.

Stap 4: Betalen

TRIXON biedt je de mogelijkheid om met diverse bekende betaalmethoden veilig te betalen. Onze webwinkel maakt gebruik van een versleutelde SSL (Secure Socket Layer) verbinding, zodat je privacy is gegarandeerd.

Wij proberen iedereen een gepaste betaalmethode aan te bieden, daarom heb je bij ons de keuze uit meerdere betaalmogelijkheden.

  • iDeal
  • Bancontact
  • Bankoverschrijving
  • Paypal
  • Achteraf betalen 
  • Onder rembours

Onderstaand staan de specifieke betaalmethodes nauwkeuriger omschreven.

iDeal (gratis)

iDeal is één van de bekendste online betaalmethoden. Het is mogelijk om via iDeal te betalen via de betrouwbare online internetbankierenomgeving van jouw bank.

Bancontact (gratis)

Via Bancontact kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen. Alle klanten van grote Belgische banken kunnen betalen via Bancontact.

Bankoverschrijving: vooraf betalen (gratis)

Het is ook mogelijk om te bestellen door een vooruitbetaling per bank. Wij vragen je hiervoor eerst contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij de artikelen kunnen reserveren en een verkooporder kunnen aanmaken. Zodra de betaling daadwerkelijk is bijgeschreven zullen wij de bestelling verzenden. Afhankelijk van jouw bank kan het één tot twee werkdagen duren voordat wij de betaling hebben ontvangen.

Onderstaand staan onze bankgegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van de transactie.

Naam: TRIXON

IBAN: NL03 INGB 0006 4560 92

BIC: INGBNL2A

Paypal (+3,4%)

PayPal is een veilige en efficiënte online manier van betalen. Je hebt alleen een emailadres en een bankrekening (via PayPal saldo) of creditcard nodig. PayPal zorgt er voor dat jouw financiële transacties goed worden beveiligd.

Achteraf betalen (+€2,30, maximaal orderbedrag €200)

Voor het achteraf betalenproces werken wij samen met een derde partij, namelijk Focum. Focum voert voor ons het gehele achteraf betalenproces uit. Als je kiest voor deze betaalmogelijkheid dien je tijdens het afrekenproces enkele aanvullende gegevens in te voeren. Deze aanvullende gegevens zijn: naam rekeninghouder, IBAN en geboortedatum.

Voordat de bestelling daadwerkelijk is afgerond toetst Focum de ingevulde gegevens ter controle. Deze toetsing bestaat uit verschillende factoren waar TRIXON geen invloed op of inzage in heeft. De mogelijkheid bestaat dat je een melding krijgt dat achteraf betalen niet mogelijk is. Mocht je deze melding krijgen dan kun je kiezen voor één van onze andere betaalmethoden.

Als het achteraf betaalproces wel succesvol is afgerond dan zal de bestelling worden verzonden met een factuur. Wij verzoeken je om de factuur binnen de gestelde termijn van 14 dagen te voldoen. Mochten wij de betaling niet binnen deze termijn hebben ontvangen dan zul je een e-mail ter herinnering ontvangen. Om te voorkomen dat het te betalen bedrag wordt verhoogd door een aanmaning of een gerechtelijke procedure raden wij aan om het openstaande bedrag tijdig te voldoen.

Onder rembours (+€9,95, neem voor bestellen ''onder rembours'' contact op met onze klantenservice.)

Het is ook mogelijk om contant aan de chauffeur te betalen bij aflevering van jouw bestelling. Het pakket wordt pas overhandigd als het opgegeven bedrag (maximaal 500 euro) aan de chauffeur is betaald. Er dient altijd te worden getekend voor ontvangst en het pakket kan niet bij de buren worden afgeleverd. Ben je de tweede bezorgpoging ook niet thuis? Dan kan de bestelling binnen twee weken bij het Postkantoor worden opgehaald. Als je wilt betalen ''Onder rembours''  neem dan vooraf even contact op met onze klantenservice, dit kan via emailadres info@trixon.nl of telefoonnummer 085-303 8825.