Veelgestelde vragen

Wat zit er allemaal bij de bestelling?

Bij de bestelling zitten standaard de originele laadaccessoires. Bij de 4G tablets en telefoons zit ook nog een SIMtray opener. Daarnaast kun jij voor €1,- beschermaccessoires bestellen waardoor jij jouw device direct goed kunt beschermen!

 

Wat zijn de levertijden en moet ik betalen voor de verzendkosten?

Als er wordt besloten om een aankoop te doen op werkdagen voor 14:00 zal het toestel diezelfde dag ingepakt en opgestuurd worden. Hierbij volgt er een Track en Trace via de mail en wordt het toestel de volgende dag geleverd. Hierbij zijn de verzendkosten gratis!

 

Waarom zou ik een Refurbished toestel kopen?

Het bestellen van een Refurbished toestel komen vele voordelen kijken onder andere ben jij milieubewust bezig. Binnen Trixon wordt geen enkele toestel weggegooid, maar de onderdelen worden hergebruikt, zo help jij mee aan een duurzamere samenleving! De prijs/kwaliteit is een belangrijke punt, Refurbished toestellen zijn vaak goedkoper dan een nieuwe product met dezelfde voordelen. Klanten ontvangen daarnaast bij de bestelling standaard 2 jaar garantie op een Refurbished toestel van Trixon.

Is Refurbished hetzelfde als tweedehands?

Nee, Refurbished houdt in toestellen die eerder zijn gebruikt weer worden opgeknapt door onze experts in zodanige staat dat ze weer als een nieuwe toestel functioneren.

 

Hoe zit het met de batterij van het toestel?

Wij zorgen ervoor dat de batterijen in onze toestellen een minimale capaciteit hebben van 85% of meer. Als de capaciteit minder is dan 85% wordt de batterij vervangen.

 

Hoe zit het met de garantie?

Bij iedere bestelling van een toestel heeft de klant recht op 2 jaar garantie. Wat precies onder de garantie valt is te zien op de pagina ‘Garantie & klachten’ onder aan de website.

 

Krijg ik een factuur bij mijn aankoop?

Bij iedere aankoop ontvangt de klant een factuur, mocht dit niet het geval zijn raden wij jou aan om gelijk contact met ons op te nemen.

 

Waar moet ik aan denken bij de conditie 'Licht gebruikt'?

De conditie licht gebruikt is de meest voordelige conditie als het gaat om prijs/kwaliteit verhouding. Het toestel heeft lichte beschadigingen aan de zij- en achterkant van het toestel zoals krasjes of veegjes. Het scherm van het toestel heeft ook lichte krasjes die alleen te zien zijn als het scherm uit staat.

 

Betaal ik zelf de verzendkosten als ik het toestel retour wil sturen?

Bij Trixon heb je vanaf het moment van aankoop 14 dagen bedenktermijn. Dit houdt in dat je 14 dagen de tijd hebt om je aankoop bij ons retour te melden, vervolgens heb je nog 14 extra dagen de tijd om de aankoop daadwerkelijk retour te sturen.

 

Kan ik mijn product bij jullie inruilen?

Ja dat kan! Afhankelijk van de staat van het toestel wordt er een prijs vastgesteld die bij aankoop van een nieuw product van deze prijs wordt afgehaald.

 

Worden alle prijzen op de website inclusief BTW weergegeven?

Ja, alle prijzen op onze webwinkel worden inclusief BTW weergegeven.

 

Is het veilig om bij Trixon te bestellen?

Trixon is al jaren een vertrouwd adres op het gebied van Refurbished toestellen. Trixon is gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. De bij de certificering geconstateerde werkwijze en gehanteerde voorwaarden zijn in overeenstemming met Nederlandse wet- en regelgeving. De (her)certificering vindt jaarlijks plaats. Daarnaast heeft Trixon een 9.3 totale score op Kiyoh, die door klanten zijn gegeven.

 

Hoe zit het met de kwaliteit van de toestellen?

De toestellen worden eerst opgeknapt door onze experts en vervolgens compleet getest voordat de toestellen in de winkelvoorraad terecht komen. De klanten kunnen rekenen op een goede kwaliteit van de toestellen.

 

Hebben jullie een winkel?

Ja onze winkel is gevestigd in Zwolle. De openingstijden van de winkel kunt u vinden onder ‘contact’. Toestellen afhalen is enkel op afspraak.

 

Is het mogelijk om zakelijk bij jullie te bestellen?

Dat is zeker mogelijk en bij afname van meer dan een device ontvangt je als zakelijke afnemer €15 korting op elk volgende device. Voor de vele andere voordelen bekijk de pagina ‘Zakelijk bestellen’ onder aan de website.

 

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Je kunt gedurende de openingstijden van de klantenservice telefonisch contact opnemen of langskomen in de winkel. Daarnaast zijn wij per mail en Whatsapp bereikbaar. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren!