Garantie en klachten
Voor elk product dat je bij TRIXON koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een extra garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Geen gedoe, wij regelen het gewoon!
Bij TRIXON hebben we een hekel aan onduidelijkheid! Daarom hebben we hieronder kort en bondig de garantievoorwaarden beschreven. Alles met betrekking tot de garantie vind je op deze pagina, je hoeft dus niet te vrezen voor kleine lettertjes. Bij ons hoef je niet extra te betalen voor een aanvullend garantiepakket, wij leveren Refurbished en nieuwe devices standaard met een door ons extra aangeboden garantie van maar liefst 2 jaar.
Hoe kan ik mijn product(en) gratis terugsturen binnen de bedenktijd?
Binnen 14 kalenderdagen na aflevering kun je zonder opgave van reden jouw product(en) aanmelden om retour te sturen. Aanmelden kun je doen door te mailen naar klantenservice@trixon.nl of te bellen naar 085 - 303 8825. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om jouw bestelling daadwerkelijk in te leveren bij een PostNL-locatie. Je zult een e-mail ontvangen met retourinstructies en een verzendetiket. Het verzendetiket kun je printen en vervolgens op de verzendverpakking plakken. Zodra je de producten hebt verpakt en het verzendetiket hebt opgeplakt, kun je deze laten inscannen bij een PostNL-locatie bij jouw in de buurt. Het verzenden kost je helemaal niets! Bij aflevering krijg je een verzendbewijs van de baliemedewerker, bewaar deze goed!
Kijk voor meer informatie over retourneren op https://www.trixon.nl/retourneren-en-ruilen.
Hoelang is de garantietermijn?
Bij TRIXON ben je, naast de wettelijke garantie, verzekerd van een door ons extra aangeboden garantie van 2 jaar op refurbished en nieuwe hardware. Onderdelen en accessoires waar de gebruikswijze invloed heeft op de slijtage leveren wij met 12 maanden door ons extra aangeboden garantie. Hieronder vallen het moederbord, de batterij, de laadconnector, de hoofdtelefoonaansluiting, hardware knoppen en accessoires. De garantie verloopt direct via TRIXON.
Onder onze garantie zijn de onderstaande punten niet inbegrepen:
- Beschadigingen die zijn ontstaan door val-, druk-, stoot-, gebruik- of vochtschade.
- Schade die is veroorzaakt door kortsluiting van buitenaf.
- Schade die is ontstaan aan de hoofdtelefoonaansluiting en laadconnector door stof / zand.
- Vervanging van batterijen met een capaciteit van meer dan 80%.
- Is jouw device door een derde partij geopend, dan vervalt de garantie ook.
- Producten die worden voorzien van niet-originele software zoals Jailbreak of CyanogenMod.
Maak voor het terugsturen van jouw product indien mogelijk een back-up van de bestanden. Mocht je toch schade hebben door eigen toedoen, dan kan TRIXON dit tegen scherpe tarieven voor je repareren.
Hoe kan ik mijn product(en) terugsturen tijdens de garantieperiode?
Heb ik ook garantie na reparatie?
Mocht het gebeuren dat je je telefoon hebt laten vallen of er schade is ontstaan door eigen toedoen, dan heb je bij ons na reparatie hiervan ook garantie. Alle reparaties die wij uitvoeren voor problemen door eigen toedoen krijgen bij ons 6 maanden garantie. Hierbij kun je denken aan reparaties door val of stootschade, maar ook reparaties aan de hand van waterschade. Benieuwd naar de kosten van onze reparaties? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Klachten
Wij proberen elke dag onze producten en diensten te verbeteren. Desondanks kan het soms voorkomen dat we een foutje maken waardoor jij niet tevreden bent. Indien jij ontevreden bent over onze producten of diensten dan vernemen we dat graag via e-mailadres: info@trixon.nl. Met jouw feedback kunnen wij ons nog meer verbeteren en natuurlijk zullen we altijd met een gepaste oplossing komen. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen vervolgens jouw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Ben je niet helemaal tevreden met onze klachtafhandeling? Dan is het mogelijk om jouw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of het ODR Platform.
Onze bedrijfsgegevens zijn:
TRIXON
Nieuwe Veerallee 12
8019 AG Zwolle
085 303 88 25
klantenservice@trixon.nl
KVK: 78312892
BTW: NL861342392B01
Inloggen
Creeer een nieuw account