Verzenden

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Binnen Nederland worden alle bestellingen gratis aangetekend verzonden! De verzendkosten voor pakketten naar België en Luxemburg bedragen €4,95. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van geplaatste bestellingen bedraagt 1 tot maximaal 8 werkdagen. Bestellingen worden bezorgd door onze bezorgpartner PostNL. Heb je vragen over de levertijd van een specifiek product? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, na het versturen van de bestelling ontvang je een e-mail met Track & Trace code zodat je precies kunt zien wanneer jouw bestelling wordt bezorgd.

Met welke vervoerders werken jullie samen?

Voor bestellingen binnen Nederland werken wij samen met PostNL. Bestellingen met als afleveradres België, Frankrijk of Duitsland worden door DPD bezorgd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

De interne processen en producten van TRIXON zijn volledig afgestemd op online verkoop. Door specifiek te kiezen voor verkoop via onze webwinkel besparen we onder andere op huisvestings- en personeelskosten, waardoor we de prijzen nog scherper kunnen houden! Ook biedt onze webwinkel meer mogelijkheden voor het overzichtelijk weergeven van de verschillende producten, uiterlijke productcondities en btw-tarieven dan een eventuele fysieke winkel. Daarnaast worden online bestellingen gratis verzekerd verzonden via PostNL en heb je 14+14 dagen bedenktijd om jouw bestelling gratis retour te sturen. Via onze webwinkel zijn er diverse betaalmogelijkheden, waaronder iDeal, achteraf betalen, onder rembours en Paypal. Om de kwaliteit van onze producten en diensten te tonen zijn we gecertificeerd Thuiswinkel Waarborg lid en hebben we een samenwerking met onze partner Kiyoh voor het verzamelen van recensies van onze echte klanten! Online bestellen biedt dus vele voordelen! Heb je nog verdere vragen over onze producten en diensten? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.   

Wat moet ik doen als ik het pakket niet kan aannemen?

Als je niet op de afleverlocatie kunt zijn wanneer het pakketje wordt bezorgd is dat geen probleem. De bezorger zal de volgende werkdag het pakket nogmaals op de afleverlocatie aanbieden! Mocht je nogmaals niet in de gelegenheid zijn om het pakket in ontvangst te nemen, dan laat de bezorger een briefje achter met een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt! Jij hebt 14 kalenderdagen de tijd om het pakketje af te halen. Vergeet niet om een legitimatiebewijs mee te nemen als je het pakketje gaat afhalen. 

Wat gebeurt er als mijn bestelde product niet op voorraad blijkt te zijn?

Indien aangegeven, zijn de producten op onze webwinkel altijd op voorraad. Heel soms wil het wel eens voorkomen dat wij bij het gereed maken van jouw bestelling erachterkomen dat het product niet op voorraad is. Mocht dit het geval zijn dan zullen we direct telefonisch of per e-mail contact met jou opnemen om te vragen wat jouw gewenste oplossing is. 

Is inruil / verkoop van mijn overbodige apparaten als particulier mogelijk?

Omdat wij ons focussen op online verkoop is inruil van particuliere devices in zeer kleine volumes of zelfs per stuk zeer onpraktisch. Onze inkoopprocessen zijn gericht op grotere partijen in batches van zakelijke eindgebruikers, overheid of dealers. Bij particuliere inruil zijn wij verplicht ons aan regelgeving en administratie te houden, welke zeer tijdrovend is als dit slechts incidenteel gebeurd. Omdat particuliere inruil zo onpraktisch is zouden wij genoodzaakt zijn om een inruilwaarde te bieden beneden de marktprijs, omdat wij dit niet netjes vinden hebben we besloten geen particuliere inruil / inkoop te doen. 

Is het mogelijk om de vat / btw te verleggen als ondernemer in het buitenland?

Ja, met een geldig Europees vat- / btw-nummer is het mogelijk om de btw te verleggen naar het land van aflevering, zodat het niet noodzakelijk is om de eventuele btw te betalen. Je kunt controleren of jouw vat- / btw-nummer voldoet aan alle eisen om de btw te kunnen verleggen door hier te klikken.